Wednesday, September 9, 2009

new happy ramadhan..hehehe..

Assalamualaikum w.b.t..

Salam sejahtera buat peninjau blog aku ni. haha..dah lame benor rupenye aku xde kesempatan nk update kt bog ni.. huhu.. dh hampir 1 tahun kutinggalkan blog ku ini.

insya allah, lepas ni jikalau ade kesempatan akan ku updatekan jua laman terbiarku ni. hehehe..
lagi 1 mgu menghampiri penamat bagi ramadhan dan pembuka bagi syawal. hatiku gumbira.. menantikan saat balik kampung. sudah tidak sabar rasenye nk blik kg.
nampaknye tahun ni aku beraya kt umah je la. kawan2 yg suke beraya bersama thn2 lepas, kebanyakannya dh berkahwin.. beraya ng laki la diorg. aku ni bile lagi ye? isk isk isk..

tapi aku harap semuanya akan bergembira dipagi raye nnti. huhu..
chow.. sambung buat kerja plak. hehehe. curi tulang jap. ngantuk sebenarnye... kuikuikui...

1 comment:

dee said...

akhirnyer berupdet jugak blog nh.. hehe. berusahalah utk updet d masa dpn. hehe.