Sunday, July 13, 2008

Dunia Baru dan Bermulanya Kehidupan Baru....

Asslamualaikum w.b.t...
buat housemateku sekelian.. sedih rasenye hati ni nk berhijrah dari rumah ini ke rumah baru. sekaligus aku akan menjalani hidup baru sebagai seorang insan yang bekerja. berdebar rasenye nk menanti saat itu.
kepada ejer, semoga mu selesa dan dpt sesuaikan diri kt sane la ye.. asma, mu nk g mancing esok kan? kite kene sayonara awl2 la nampaknye... xsudi tgk aku bertolak ke? isk, isk, isk... to fiha plak, chayo2 wat prgrm tu..jgn stay up slalu sgt,jg kesihatan tu... nnti org rindu nk dgr lagu, mengapa kau dot dot dot...aku xreti smbg... wani,chewahh.....bersenorok ye kt genting... fair, meh follow aku..hehehe... padahal aku yang tumpang kwn die...
waaa.....sedihnye, takutpun ade....

1 comment:

~ asma aka smack ~ said...

ajue.... huhuhu.. sdey nye dkala mjlis perpisahan td... tkdir bt kan aku n wani g anto u all td.. hehehe.. xpe laa all d best to u. hrp njoy ngn keje br n jgn lupa nti banje.. haha (cpat jek nk suh bnje!!) nti de ms jgn lupa dtg s.alam. mto u i akn jg leklok laa.. k laa papaii.. kem slm fazira@yaaaa.. muahahaha. bubye..